Районна газета

Центр надання адміністративних послуг

Оновлено 23.03.2018

Адреса: 42500, Сумська область, cмт. Липова Долина, вул. Полтавська, 17,                          

Керівник центру:  Плутенко Володимир Сергійович

Адміністратори центру: Сліпченко Ірина Іванівна

Державний реєстратор: Сайко Тетяна Віталіївна

Контактний телефон/факс: (05452) 5-10-59 

Електронна адреса:   Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Розпорядок роботи:                                 

                                     Понеділок 08.00 — 16.00

                                     Вівторок 08.00 — 16.00

                                     Середа 08.00 — 16.00

                                     Четвер 08.00 — 20.00

                                     П’ятниця 08.00 — 16.00

                                    Вихідні дні: субота, неділя

                                    Центр працює без перерви на обід

 

Положення про відділ з питань організації  діяльності центру надання адміністративних послуг Липоводолинської районної державної адміністрації    

Регламент центру надання адміністративних послуг при  Липоводолинській районній державній адміністрації

Перелік адміністративних послуг

Інформаційні картки. Технологічні картки

Графік прийому субєктів звернень  центру надання адміністративних послуг у Липоводолинському районі

ВІДТЕПЕР ЗАРЕЄСТРУВАТИ ГРОМАДСЬКУ ОРГАНІЗАЦІЮ МОЖНА ОНЛАЙН

В Україні запрацювала нова електронна послуга, що дозволяє зареєструвати громадську організацію зі статусом юридичної особи

Новація доступна на порталі «Онлайн-будинку юстиції» та Урядовому порталі kmu.gov.ua в розділі «Електронні послуги». Електронна послуга забезпечує можливість як подати документи, так і дістати відповідь про реєстрацію ГО онлайн.

ПРО РОБОТУ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ПРИ ЛИПОВОДОЛИНСЬКІЙ РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ

Начальник відділу  з питань організації діяльності центру надання адміністративних послуг Володимир ПЛУТЕНКО проінформував на апаратній нараді про роботу центру

За його інформацією, за 11 місяців 2019 року зареєстровано 3340 звернень громадян щодо отримання адміністративних послуг,  надано 3332 адміністративні послуги та 2850 консультацій, 16 заявників отримали вмотивовану відмову у наданні адміністративної послуги.

Робота відділу здійснювалась згідно плану роботи на 2019 рік.  Усі заплановані заходи виконані у повному обсязі.

НАДАННЯ АДМІНІСТАРТИВНИХ ПОСЛУГ

Сьогодні, 05 вересня, Липоводолинську громаду відвідали представники програми " U-LEAD з Європою"

Регіональний координатор Ольга КАЛІНІЧЕНКО та регіональний спеціаліст Алла ЛЕЖНЕНКО ознайомилися з сучасним станом надання адміністративних послуг населенню та напрацюваннями з організації цієї діяльності у Липоводолинській об'єднаній громаді.

Заявка Липоводолинської селищної ради на отримання інституційної та матеріальної допомоги для облаштування робочих місць Центру надання адміністративних послуг меблями, технікою та програмним забезпеченням успішно пройшла конкурсний відбір.

ІІ ТУР ВИБОРІВ ПРЕЗИДЕНТА: ЯК ПОВТОРНО ЗМІНИТИ МІСЦЕ ГОЛОСУВАННЯ?

21 квітня 2019 року в Україні відбудеться ІІ тур президентських виборів

Громадяни, які мають намір голосувати не за місцем реєстрації, повинні повторити процедуру зміни місця голосування. В рамках всеукраїнської правопросвітницької кампанії «Я МАЮ ПРАВО ГОЛОСУ!» юстиція Сумщини інформує виборців щодо зазначеної процедури. Так, для зміни місця голосування:

Еще статьи...

  1. НАДАННЯ ЯКІСНИХ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ – ЦЕ ОДИН ІЗ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ РОБОТИ РАЙОННОЇ ВЛАДИ
  2. ОНЛАЙН-СЕРВІС «ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА» ПІДКЛЮЧЕНО В УСІХ ОБЛАСТЯХ УКРАЇНИ
  3. УРЯД ВНІС ЗМІНИ У ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ У ФОРМІ ID-КАРТКИ
  4. ПАПЕРОВІ ПОСВІДКИ ДЛЯ ІНОЗЕМЦІВ ЗМІНЯТЬ НОВІ, СУЧАСНІ, БІОМЕТРИЧНІ АНАЛОГИ
  5. ОФОРМЛЕННЯ ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ У ФОРМІ ID-КАРТКИ
  6. ЗМІНЕНО СУМИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗБОРУ
  7. МІН’ЮСТ ЗАПРОВАДИВ ТЕХНІЧНИЙ МЕХАНІЗМ, ЯКИЙ УНЕМОЖЛИВИТЬ РЕЄСТРАЦІЮ ПОДВІЙНИХ ДОГОВОРІВ ОРЕНДИ ЗЕМЛІ — ОЛЕНА СУКМАНОВА
  8. ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ МІСЦЕВИХ ПОСЛУГ ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ ЩОДО ЗМІН ДО УРЯДОВОГО РІШЕННЯ ПРО ПЕРЕЛІК АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ ЧЕРЕЗ ЦНАП
  9. ЦНАП РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ НАДАВ ЗА І КВАРТАЛ 825 АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
  10. СХЕМА ДІЙ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ВИТЯГУ ІЗ ТЕХНІЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ