Районна газета

ВІДБУЛАСЬ РОЗШИРЕНА АПАРАТНА НАРАДА

Голова районної державної адміністрації Іван Яременко провів розширену апаратну нараду

В ході засідання розглянуто ряд питань. Зокрема:

Про стан призначення житлових субсидій доповів начальник управліня соціального захисту населення райдержадміністрації Володимир Ткаченко.

В районі в повній мірі забезпечено організацію роботи щодо вчасного призначення населенню житлових субсидій. Вцілому в опалювальному сезоні 2017-2018 років 4729 родин одержали субсидію на житлово-комунальні послуги. Із даної кількості забезпечено проведення перерахунку субсидій автоматизованим способом (без звернень громадян) для 4575 одержувачів. Також 490 родинам призначено субсидію у готівковій формі на тверде паливо та скраплений газ.

Одночасно організовано прийом заяв на повернення невикористаних сум житлових субсидій. Принято 26667 заяв. Також вже частково розпочато виплату невикористаних субсидій на суму 134.6 тис.гривень.

Про організацію підвезення учнів і педагогів до закладів освіти та у зворотньому напрямку доповіла  начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Любов Дмитрушко.

Рішенням тринадцятої сесії районної ради сьомого скликання від 15 березня 2017 року прийнято програму «Освіта Липоводолинщини» у 2017-2018 роках», якою передбачено заходи щодо організації безкоштовного підвезення учнів сільських шкіл та вирішення питань матеріально-технічного забезпечення функціонування шкільних автобусів району.

Із загальної чисельності учнівського та педагогічного контингенту сільської місцевості за межею пішохідної доступності (відстань 3км і більше) проживають  160 учнів та 56 педагогічних працівників.

Для підвезення учнів та вчителів використовується 9 транспортних одиниць, що відповідають технічним вимогам, мають протоколи технічного огляду, поліси обов’язкового страхування. 

Зріс порівняно з 2016 роком (на 0,6%) показник підвезення учнів шкільними автобусами  і становить 100%.

Автотранспортні засоби, закріплені за маршрутами, мають цільове призначення і їх дозволяється використовувати лише згідно затверджених маршрутів, виключно для підвезення учнів, які є у затверджених списках.

Завдяки спільним скоординованим зусиллям влади району, місцевого самоврядування та відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації забезпечується регулярне підвезення учнів та педагогічних працівників сільської місцевості до місць навчання, роботи та в зворотному напрямку, що сприяє реалізації прав громадян на доступність і безоплатність здобуття загальної середньої освіти, участі учнівської молоді в конкурсах, спортивних змаганнях, олімпіадах, фестивалях, різнорівневих позакласних заходах.

Про стан призовної кампанії в Липоводолинському районі доповів т.в.о. військового комісара районного військового комісаріату Володимир Лаврик.

В своєму виступі він вказав на проблеми, що виникли у проведенні осіннього призову. Зокрема, це непроживання  призовників за місцем реєстрації.

Виконавчі органи селищної та сільських рад зобов'язані надавати районному військовому комісаріату допомогу у прийнятті допризовників на військовий облік, проведенні призову громадян на військову службу, контролі за виконанням ними правил військового обліку та виявленні громадян із числа призовників і військовозобов'язаних, які порушують ці правила.

Очільник району зауважи, що відповідальним за проведення призовної кампанії сторонам не потрібно перекладати відповідальність одне на одного, а здійснювати всі заходи спільно і злагоджено.

Підбиваючи підсумок даного питання Іван Яременко зазначив, що план щодо призовної кампанії буде виконано. Необхідно відпрацювати чіткий механізм співпраці задля виконання поставлених планових завдань. Тільки тісна взаємодія військового комісаріату і органів місцевого самоврядування дасть позитивний результат і в організації призову на строкову службу, і в заохоченні громадян йти на військову службу за контрактом.

По завершенню апаратної наради головою райдержадміністрації було надано ряд рекомендацій та доручень керівникам структурних підрозділів та організацій району.