Районна газета

АНАЛІЗ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН У ВІДДІЛІ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Під час апаратної наради начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Любов ДИКАНЬ проінформувала про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування у відділі культури і туризму Липоводолинської районної державної адміністрації

За  9 місяців 2019 року  на особистому прийомі  розглянуто 9 звернень, усі вони стосуються питання праці і заробітної плати. На контролі у відділі культури і туризму перебували всі звернення, що надійшли, всі  вирішено позитивно.

Протягом звітного періоду  колективні та повторні звернення до відділу не надходили.

Відділом  культури і туризму  райдержадміністрації постійно вживаються заходи по вдосконаленню роботи із зверненнями громадян, недопущенню повторних звернень, щодо забезпечення всебічного розгляду звернень та позитивному вирішенню порушених заявниками питань відповідно до вимог чинного законодавства України.

На інформаційному стенді знаходяться графіки прийому керівництва обласної, районної державних адміністрацій, управління культури облдержадміністрації та відділу культури і туризму районної державної адміністрації.

На офіційному веб-сайті Липоводолинської районної державної адміністрації постійно подаються інформативні матеріали з питань діяльності відділу культури і туризму райдержадміністрації.