НАРАДА КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАЙОНУ
Відповідно до плану роботи відділу освіти під керівництвом начальника відділу освіти районної державної адміністрації Любов Дмитрушко відбулася чергова нарада керівників загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних установ району
На порядок денний були винесені планові питання: про стан проходження навчально-виховного процесу 2014-2015 навчального року (інформувала начальник відділу освіти Любов Дмитрушко).
Про стан організації профільного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах району у 2014-2015 навчальному році (інформувала головний спеціаліст відділу освіти Світлана Демиденко ); про підготовку до проведення І туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2015»; про підсумки проведення обліку дітей дошкільного віку (інформувала завідуюча районним методичним кабінетом Юлія Шапран); про результати ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з української мови, біології, англійської мови та екології; про стан забезпечення закладів освіти навчальними підручниками, посібниками та періодичними виданнями (інформувала методист районного методичного кабінету Людмила Мороз); про атестацію керівних кадрів (інформувала методистрайонного методичного кабінету Жанна Авраменко); про особливості проведення зовнішнього незалежного оцінювання в 2015 році (інформувала методист районного методичного Раїса Козюра ); тренінгове заняття «Роль та місце працівника психологічної служби в навчальному закладі» (провела методист районного методичного кабінету ВалентинаМК Ноздра В.Д.).
В ході роботи начальник відділу освіти Дмитрушко Л. М. вкотре зупинилася на питаннях виконання заходів по економії бюджетних коштів та виплати заробітної плати працівникам освітньої галузі, дотримання температурного режиму в навчальних закладах, підвезення школярів до місць навчання, організації харчування учнів. Головним спеціалістом, працівниками районного методичного кабінету висвітлено ряд планових питань. Завершилася робоча нарада проведенням тренінгового заняття з керівниками навчально-виховних закладів.