Районна газета

ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКЛАСНИКІВ В УМОВАХ НУШ

Адаптація першокласників до навчання у школі - одна з найактуальніших проблем дитячої психології. По-перше, тому, що в ході адаптації до шкільного навчання дитина отримує орієнтацію в системі поведінки, яка надовго визначає подальшу долю її розвитку. По-друге, в ході цього процесу формується учнівський колектив з певним рівнем соціально-психологічної згуртованості.

 

 Питання психологічного супроводу адаптації першокласників в умовах нової української школи стало предметом обговорення учасників вебінару, організованого фахівцями навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти для відповідальних за діяльність психологічної служби в об’єднаних громадах, районах, містах. 

Учасником онлайн заняття була методист районного методичного кабінету Людмила МОРОЗ.

В ході роботи оговорено пріоритетні моменти пристосування дитини до нової системи соціальних умов, нового режиму роботи, відносин, вимог, які в першу чергу мають бути здійснені без серйозних внутрішніх втрат, не зашкодити самопочуттю, настрою, самооцінці дитини.

Попередньо визначено, що порушене на вебінарі питання найближчим часом стане предметом обговорення зі шкільними психологами району.