Липоводолинське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області
Адреса: вул. Роменська, 12, смт. Липова Долина, Сумська область, 42500
Начальник - Любченко Оксана Володимирівна
Телефон: (05452) 5 12 01
Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Розпорядок роботи: понеділок – четвер з 9.00 до 18.00;
п’ятниця – з 9.00 до 17.00;
перерва – з 13.00 до 13.45;
вихідні дні: субота, неділя.
«До уваги суб’єктів господарювання, що здійснюють торгівлю пивом»
ДО УВАГИ СПОЖИВАЧІВ
Сьогодні склалася ситуація, коли часто-густо порушуються права споживачів при придбанні ними товарів або замовленні послуг поза торговельним або офісними приміщенням, частіше за все по інтернету
Основною проблемою у вирішенні вказаних скарг є той факт, що суб’єкти господарської діяльності не укладають зі споживачами відповідні правовідносини, самі ж споживачі не вимагають документ (договір, квитанцію, чек або інше), який дає підставу пред’являти претензії суб’єкту господарської діяльності у разі встановлення порушення їх прав.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та Правил продажу товарі на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, затверджених наказом Міністерства економіки України від 19.04.2007 № 103, такий документ повинен містити наступну інформацію:
- найменування продавця;
- його місцезнаходження;
- порядок прийняття претензій;
- основні характеристики товару;
- ціну, включаючи плату за доставку та умови оплати;
- гарантійні зобов’язання та інші послуги, пов’язані з утриманням чи ремонтом товару;
- інші умови поставки або виконання договору;
- мінімальна тривалість договору, якщо він передбачає періодичні поставки;
- період прийняття пропозицій;
- порядок розірвання договору.
Найбільш гострим питанням при розгляді таких скарг є відсутність інформації про найменування та місцезнаходження продавця (виконавця). Відповідно до ст. 26 Закону України «Про захист прав споживачів», розшук суб’єктів господарювання до повноважень Держпродспоживслужби та його територіальних органів не належить, відсутність такого документу призводить до того, що Держпродспоживслужба не в змозі виконати свої функції щодо захисту споживачів.
З огляду на вищенаведене, для поліпшення ситуації при зверненні громадян, споживачам необхідно звертати увагу на наявність відповідного документу від постачальника товару чи послуг при їх придбанні, в т.ч. і через мережу «Інтернет».