Районна газета

ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН – ЦЕ НАДЗВИЧАЙНО ВАЖЛИВИЙ КАНАЛ ЗВ’ЯЗКУ ОРГАНІВ ВЛАДИ З НАСЕЛЕННЯМ

На цьому наголасила начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Любов ДМИТРУШКО на апаратній нараді

Вона зазначила, що відділом освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації проводиться системна робота зі створення умов, що забезпечують реалізацію конституційних прав громадян на письмове  звернення  та особистий  прийом,  обов'язкове одержання обгрунтованої відповіді, неухильне виконання норм Закону України «Про звернення громадян» тощо. Ця робота включає видачу розпорядчої документації, реєстрацію, облік та розгляд звернень, контроль за дотриманням нормативно-правових актів.

ПРИЙОМ ГРОМАДЯН ПРОВІВ ГОЛОВА РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Голова Липоводолинської районної державної адміністрації Іван ЯРЕМЕНКО провів особистий прийом за місцем проживання громадян в с. Капустинці

На особистому прийомі жителів села найбільше хвилювали питання ремонту ділянки дороги Капустинці-Василівка та забезпечення належного автобусного сполучення з обласним та районним центрами.

Питання, підняті заявниками, взяті на контроль для подальшого опрацювання та підготовки вичерпної відповіді.

РОБОТА ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН НА ПОСТІЙНОМУ КОНТРОЛІ

Начальник управління соціального захисту населення районної державної адміністрації  Володимир ТКАЧЕНКО інформував про роботу зі зверненнями громадян на засіданні колегії райдержадміністрації, зазначив, що  протягом дев’яти місяців 2018 року до управління  соціального захисту населення райдержадміністрації письмово звернулися  12 осіб, що суттєво, а саме на 3 звернення менше ніж за відповідний період минулого року та   790  осіб побували на особистому прийомі. Традиційно зберігається  активність декількох дописувачів. Кожне звернення працівники управління детально аналізуємо з метою упередження подальших звернення та усунення причин, які спонукають до письмових звернень.

РОБОТА ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН

На апаратній нараді начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Любов ДИКАНЬ доповіла про роботу зі зверненнями громадян

Станом на 01.09.2018  на особистому прийомі  розглянуто 15 звернень, усі вони стосуються питання праці і заробітної плати. На контролі у відділі культури і туризму перебували всі звернення, що надійшли, всі  вирішено позитивно.

Протягом звітного періоду  колективні та повторні звернення до відділу не надходили.