Районна газета

ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2017 РОКУ

Про це йшлося на засіданні колегії райдержадміністрації.

Робота Липоводолинської районної державної адміністрації спрямована на забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, створення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення, ведення систематичного аналізу та узагальнення звернень для виявлення причин, що породжують їх, та підвищення рівня правової освіти населення району.

 

Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» усі звернення, які надходили до райдержадміністрації, розглядалися в передбачені законом терміни. За І півріччя 2017 року надійшло 92 звернення, що на 32 звернення (26%) менше, ніж за  минулий рік.

         За звітний період до райдержадміністрації на виконання надійшло 5 звернень (6 питань) через Сумську  обласну державну адміністрацію, в т.ч. 2 – через Кабінет Міністрів  України. Надходили звернення через органи влади вищого рівня від жителів  смт. Липова Долина, с. Підставки, Суха Грунь та жительки Роменського району. Вони стосувалися сприяння у погашенні заборгованості за спожитий газ, пропозицій щодо соціально-економічного розвитку району, придбання житла багатодітній родині, газопостачання до сіл району, підвищення орендної плати за землю. Заявникам надані роз’яснення.

Згідно з Указом  затверджені графіки прийому громадян, відповідно яких здійснювалися прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації в адміністративному приміщенні та за місцем проживання громадян. Протягом звітного періоду на особистому прийомі в адмінприміщенні у керівництва районної державної адміністрації побувало 45 жителів району, розглянуто 23 звернення, в яких порушено 26 питань з них 12 (46 %) вирішено позитивно. На особистому прийомі за місцем проживання отримано 13 звернень (15 питань) з якими звернулося 37 громадян, 12 (80 %) питань  вирішено позитивно.   

         Найбільше питань, піднятих у зверненнях громадян стосувалися соціального захисту – 31 ( 33,7%), аграрної політики та земельних відносин – 12 (13,0%), , діяльності місцевих органів виконавчої влади – 20( 21,7%). Заявникам надані ґрунтовні, змістовні відповіді з піднятих питань.

         Від пільгових категорій населення надійшло 5 звернень. Звернення надійшли від інвалідів, від членів багатодітних сімей, учасників бойових дій, учасників АТО та їх родин. Всі заявники отримали вичерпні відповіді, 2 звернення вирішено позитивно.

За звітний період надійшло 10 колективних звернень ( 120 чоловік). Питання, що порушувалися жителями в колективних зверненнях, стосувалися  отримання державних актів на земельні ділянки, ремонту дороги  на ділянці с. Саї – с.Капустинці,  відновлення водопостачання  та газопостачання, спорудження дитячого майданчика та інші.

Щомісяця здійснюється моніторинг дотримання законодавства щодо роботи із зверненнями громадян.         Найбільша кількість звернень надійшла від жителів Липоводолинської селищної - 31 звернень (33,6%), по 5 звернень(5%) від жителів Саївської, Синівської, Підставської , Подільківської, Колядинецької, Русанівської сільських рад, збільшилась кількість звернень від жителів інших районів, міст та областей -10 (10%).   

В цьому півріччі зменшилась кількість звернень, що надійшли через Урядову гарячу лінію та Сумський обласний контактний центр. Отримано  48 звернень ( за 2016 рік -90), зменшення становить 47%. Всі звернення розглянуті згідно чинного законодавства у встановлені терміни. Найбільша кількість звернень стосувалась перерахунку та отримання субсидій та інших соціальних допомог – 32 (66,6%).

З метою виконання підпункту 9 пункту 1 Указу в райдержадміністрації функціонує «гаряча» телефонна лінія. Протягом звітного періоду на телефон «гарячої лінії»  надійшло 10 дзвінків. Порушені питання розглянуті в межах чинного законодавства. 4 питання вирішено позитивно – це проведення ремонтних робіт по заміні електрокабелю та відновлення електропостачання, наведення належного санітарного стану.

Згідно плану роботи здійснено перевірки по роботі зі зверненнями у 9 виконкомах сільських рад, заслухано звіти голів на апаратній нараді.

З метою виконання підпункту 9 пункту 4 Указу забезпечується оприлюднення у ЗМІ та на офіційному веб-сайті адміністрації (в окремому розділі) узагальнених відомостей про організацію роботу зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Через засоби масової інформації району надаються інформативні матеріали з питань, які хвилюють населення, висвітлюється робота із зверненнями громадян, проведення «круглих столів», «гарячих ліній» публікуються графіки особистого прийому керівництва райдержадміністрації, проведення «гарячих» телефонних ліній.  Подається  матеріал про проведення особистого прийому громадян в населених пунктах району керівництвом райдержадміністрації.

Отже, райдержадміністрація створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Закону України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян».