Районна газета

ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗАСЛУХАЛИ У ХОДІ ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Звернення громадян – це надзвичайно важливий канал зв’язку органів влади з населенням, а робота зі зверненнями – безпосередній обов’язок посадових і службових осіб, фактор забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності регіону

Більше 30 звернень громадян розглянуто у відділі освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації за підсумками 9 місяців 2017 року.

Про це під час засідання колегії Липоводолинської районної державної адміністрації інформувала начальник відділу освіти, молоді та спорту Любов Дмитрушко.

 За її словами, впродовж січня – вересня 2017 року розглянуто 31 звернення громадян, що надійшли до відділу освіти, молоді та спорту та через органи влади вищого рівня. На особистому прийомі працівниками відділу прийнято 15 осіб.

Питання галузі «Освіта» порушені 53 громадянами. Серед них (питань) левова частка належить працевлаштуванню молодих спеціалістів, збереженню мережі функціонуючих закладів загальної середньої освіти, оздоровленню дітей в позаміських закладах.

В цілому, по зверненнях, що надійшли, 14 вирішено позитивно, стосовно інших 17 – надано консультації та роз’яснення.

Задля належного реагування на звернення громадян, за підсумками засідання колегії, відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації рекомендовано продовжити здійснювати кваліфікований, неупереджений, об’єктивний  і своєчасний розгляд звернень жителів нашого регіону та інших областей.