Районна газета

ПІДВЕДЕНО ПІДСУМКИ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА 2017 РІК

По даному питанню прозвітував начальник відділу документообігу, контролю та по роботі зі зверненнями громадян Лілія Курочка на засіданні колегії райдержадміністрації

Робота Липоводолинської районної державної адміністрації спрямована на забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, створення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення, ведення систематичного аналізу та узагальнення звернень для виявлення причин, що породжують їх, та підвищення рівня правової освіти населення району.

За 2017 рік надійшло 229 звернень, що на 26 звернень (11%) менше, ніж за  минулий рік. Всі вони розглянуті згідно чинного законодавства.

Керівництвом райдержадміністрації затверджені графіки прийому громадян, відповідно яких здійснювалися прийоми в адміністративному приміщенні та за місцем проживання громадян.

Протягом звітного періоду на особистому прийомі  в адмінприміщенні у голови районної державної адміністрації побував 61 житель району, розглянуто 17 звернень. На особистому прийомі за місцем проживання отримано 10 звернень з якими звернулося 95 громадян. Заступником голови районної державної адміністрації на особистих прийомах розглянуто 39 звернень, в яких порушено 39 питань.

Заявники зверталися з питаннями виділення земельних ділянок,  працевлаштування, відновлення транспортного сполучення, найбільше питань - про призначення та перерахунок субсидій на житлово-комунальні послуги та тверде паливо.

З  метою сприяння громадянам у вирішенні найбільш складних питань та упередженні повторних звернень, проведено 12 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян. Розглянуто 21 питання, в т.ч. 12 звернень.

Доповідач відзничила, що за звітний період зменшилась кількість звернень, що надійшли через Урядову гарячу лінію та Сумський обласний контактний центр. Отримано  116 звернень ( 2016 рік -183). Також, «гаряча» телефонна лінія функціонує і в Липоводолинській райдержадміністрації. Протягом звітного періоду  надійшло 15 дзвінків.

«Райдержадміністрація створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх конституційних прав на звернення» - зауважила Лілія Курочка.

«Органами місцевого самоврядування з метою оперативного і всебічного вирішення питань в межах наданих їм повноважень, необхідно об’єктивно і не шаблонно підходити до кожного звернення, з якими приходять громадяни» - наголосив очільник району.