ПРО СТАН РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН У ВИКОНКОМІ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

По даному питанню на апаратній нараді райдержадміністрації доповів секретар Липоводолинської селищної ради Ростислав САВЧЕНКО

Протягом 8 місяців 2018 року до селищної ради надійшло 112 звернень громадян, з них на особистому прийомі у керівництва побувало 35 осіб. На всі письмові звернення відповідними працівниками без порушення визначених термінів надаються письмові відповіді. Із 112 звернень, що надійшли до селищної ради, 101  вирішено позитивно, а стосовно решти (11) надані ґрунтовні роз’яснення.

Також надходили і колективні звернення (11). Здебільшого вони стосуються питань благоустрою, житлового фонду. 46 чоловік зверталося з питань надання матеріальної допомоги.

Окрім того, протягом звітного періоду до селищної ради звернулося 48 чоловік для отримання довідок з трудового архіву. За їх заявами видано 217 довідок. Всього ж селищною радою протягом січня–серпня 2018  року видано 2679 довідки – це довідки  стосовно складу сім’ї, із земельних питань, довідки-характеристики.

Стосовно земельних питань та видалення земельних насаджень зафіксовано 206 звернень.

У виконавчому комітеті затверджені графіки прийому громадян. Прийом громадян посадовими особами проводиться і поза встановленого графіку. Зокрема в першу чергу розглядаються усні та письмові звернення інвалідів, ветеранів війни, учасників АТО та членів їх сімей, пенсіонерів, одиноких матерів, членів багатодітних сімей та інших представників пільгових категорій. Питання, які піднімаються цими заявниками стосуються соціально захисту – надання матеріальних допомог, завезення дров, вирішення інших соціально-побутових питань.

Доповідач зауважив,  що звернення стосовно надання матеріальної допомоги розглянуті позитивно. Практично всім заявникам завезено дрова. До початку опалювального періоду по мірі заготівлі будуть завезені дрова решті заявникам.

Значна кількість звернень, що надходять до виконкому селищної ради стосуються комунального господарства. У зв’язку з цим, заслуховуються звіти керівників комунальних підприємств по роботі зі зверненнями громадян у підпорядкованих підприємствах.

Інформація стосовно роботи виконкому по розгляду звернень громадян розміщена для загального ознайомлення в приміщенні селищної ради та на офіційному сайті. Систематично здійснюється моніторинг можливих порушень строків надання відповідей,  якості розгляду звернень громадян та вирішення піднятих проблем по суті.

Аналіз змісту звернень показує, що більша половина з них стосується соціального захисту, благоустрою, земельних відносин. Неодноразово до селищної ради надходили звернення щодо роботи вуличного освітлення, ремонту доріг, тротуарів, водогонів, будинків.