Районна газета

РОБОТА ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН НА ПОСТІЙНОМУ КОНТРОЛІ

Начальник управління соціального захисту населення районної державної адміністрації  Володимир ТКАЧЕНКО інформував про роботу зі зверненнями громадян на засіданні колегії райдержадміністрації, зазначив, що  протягом дев’яти місяців 2018 року до управління  соціального захисту населення райдержадміністрації письмово звернулися  12 осіб, що суттєво, а саме на 3 звернення менше ніж за відповідний період минулого року та   790  осіб побували на особистому прийомі. Традиційно зберігається  активність декількох дописувачів. Кожне звернення працівники управління детально аналізуємо з метою упередження подальших звернення та усунення причин, які спонукають до письмових звернень.

Звернення для нас це також і важливе джерело інформації: для аналізу та прогнозування соціальних тенденцій і відповідного реагування. Як правило, на підставі узагальнення звернень громадян розробляються пріоритетні напрямки роботи та завдання, також рекомендації до вищестоящих органів влади щодо  удосконалення нормативної бази та вирішення нагальних питань для  покращення життя людей.

В управлінні чітко налаштована робота щодо суворого дотримання графіку прийому громадян, посилено персональну відповідальність за організацію цієї роботи. Прийом громадян проводиться в усі робочі дні. З метою якіснішого забезпечення прав громадян на звернення в опалювальний період організовано консультативний прийом громадян  в суботні дні.

Регулярно працює громадська приймальня в сільських радах, організаціях району, де консультації з питань соціального захисту, праці, питань реформування пенсійної системи, напрямків соціальної політики надають фахівці управління.  Щоденно в управлінні працює інформатор.  Запроваджено    можливість попереднього запису на прийом до керівництва та фахівців управління. 

Понад 50% звернень що надійшли  поточного року зареєстровані вперше.   Жодна заява, скарга чи прохання не залишаються поза увагою. Нажаль, до сьогодні ще існує така проблема, як звернення громадян не до тих органів, які можуть надати реальну допомогу у вирішенні того чи іншого питання. Правова культура населення - це проблема, яку доведеться вирішувати ще не один рік. Наприклад, від 5 до 10% звернень, що надходять до нашого управління, завжди доводиться переадресовувати іншим державним установам, до компетенції яких і належать ці питання.

Якщо ж проаналізувати, з якими проблемами громадяни частіше звертались до нашого управління, то на першому місці - 63 % усіх зверненнь – питання надання соціальної допомог та субсидій. Це й зрозуміло адже десятки людей потребують матеріальної підтримки.   Також достатньо велика кількість звернень осіб, які вимушено переміщуються на територію району із зони проведення антитерористичної операції, тобто Донецької та Луганської областей. Прийнято 92 осіб, яким видано відповідні довідки, включено до загального реєстру та призначено щомісячну виплату грошової допомоги.

Проте відрадно, що цьогоріч зменшилась чисельність громадян, які звернулися з питань праці та соціально трудових відносин. Вони становлять близько 3 % від загальної кількості. Досить високий відсоток звернень, які стосуються допомоги сім”я із дітьми - 17%. Про санаторно-куротне лікування клопотали 8%, а про забезпечення засобами  реабілітації - 8%. Роз’яснення положень чинного законодавства стосувалися – 29% звернень. І на наш погляд звернення ще раз підтверджують важливість і актуальність питань соціальної проблематики, а також постійної уваги до цих питань органів влади всіх рівнів.

Висновок: В управлінні соціального захисту населення Липоводолинської районної державної адміністрації належним чином організована робота щодо звернень громадян. Забезпечено дотримання термінів розгляду заяв  та надання чітких та вичерпних відповідей на звернення громадян.