Районна газета

ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН – ЦЕ НАДЗВИЧАЙНО ВАЖЛИВИЙ КАНАЛ ЗВ’ЯЗКУ ОРГАНІВ ВЛАДИ З НАСЕЛЕННЯМ

На цьому наголасила начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Любов ДМИТРУШКО на апаратній нараді

Вона зазначила, що відділом освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації проводиться системна робота зі створення умов, що забезпечують реалізацію конституційних прав громадян на письмове  звернення  та особистий  прийом,  обов'язкове одержання обгрунтованої відповіді, неухильне виконання норм Закону України «Про звернення громадян» тощо. Ця робота включає видачу розпорядчої документації, реєстрацію, облік та розгляд звернень, контроль за дотриманням нормативно-правових актів.

Так, відповідним наказом по  відділу затверджено Порядок проведення особистого прийому громадян та графік прийому, ведуться журнали реєстрації пропозицій, заяв і скарг та обліку особистого прийому громадян, щокварталу формується аналітична звітність. У доступному для відвідувачів місці розташовано інформаційний стенд з актами законодавства, зразком оформлення звернення, відомостями про посадових та службових осіб, які ведуть особистий прийом, місце і час прийому, номер телефонної «гарячої лінії». Наявні графіки особистого прийому громадян, роботи телефонної «гарячої лінії» на офіційному веб-сайті.

Усі звернення, що надходять до відділу, ретельно опрацьовуються. Особлива увага приділялась їх об’єктивному та всебічному вивченню, наданню у встановлені строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду. Не допускається формальний розгляд звернень, недотримання термінів, безпідставне зволікання з вирішення порушених питань, надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей, безпідставна передача звернень для розгляду іншим органам.

Підсумки роботи зі зверненнями громадян щонайменше 1 раз на рік обговорюються на засіданнях колегій, щоквартально (за потреби - частіше) на нарадах керівників,  апаратних нарадах працівників відділу при начальнику. Така форма роботи сприяє зменшенню кількості звернень, недопущенню фактів порушень при їх розгляді.

Як свідчить статистика за 2018 рік керівництвом відділу проведено 5 особистих прийомів, у тому числі 3 із виїздом. Порівняно з аналогічним періодом 2017 року кількість звернень на особистому прийомі зменшилася із 9 до 2. Одне звернення вирішено позитивно, на інше - надано роз’яснення.  

Суттєво зменшилася (із 31 до 17), порівняно з аналогічним періодом 2017 року, загальна кількість звернень від жителів Сумської та інших областей. За результатами розгляду письмових та усних звернень вирішено позитивно 2 (12%), дано роз’яснення на 15 (88%). Звернулися 12 громадян. Також надійшло 1 колективне звернення.

Доповідач зазначила, що неухильне виконання державних нормативних актів, спрямованих на реалізацію конституційного права громадян на звернення, буде забезпечено і надалі, адже звернення громадян – це надзвичайно важливий канал зв’язку органів влади з населенням, а робота зі зверненнями громадян – безпосередній обов’язок посадових і службових осіб, фактор забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності регіону.