Районна газета

РОБОТА ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН НА ПОСТІЙНОМУ КОНТРОЛІ

Начальник управління соціального захисту населення районної державної адміністрації  Володимир ТКАЧЕНКО інформував про роботу зі зверненнями громадян на засіданні колегії райдержадміністрації, зазначив, що  протягом дев’яти місяців 2018 року до управління  соціального захисту населення райдержадміністрації письмово звернулися  12 осіб, що суттєво, а саме на 3 звернення менше ніж за відповідний період минулого року та   790  осіб побували на особистому прийомі. Традиційно зберігається  активність декількох дописувачів. Кожне звернення працівники управління детально аналізуємо з метою упередження подальших звернення та усунення причин, які спонукають до письмових звернень.

РОБОТА ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН

На апаратній нараді начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Любов ДИКАНЬ доповіла про роботу зі зверненнями громадян

Станом на 01.09.2018  на особистому прийомі  розглянуто 15 звернень, усі вони стосуються питання праці і заробітної плати. На контролі у відділі культури і туризму перебували всі звернення, що надійшли, всі  вирішено позитивно.

Протягом звітного періоду  колективні та повторні звернення до відділу не надходили.

ІВАН ЯРЕМЕНКО ПРОВІВ ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН

Згідно затвердженого графіка, голова райдержадміністрації Іван ЯРЕМЕНКО провів особистий прийом громадян

На прийом звернувся  житель cела Подільки з проханням допомогти вирішити питання реєстрації за місцем проживання.

Під час особистого прийому очільник району надав роз’яснення щодо проблем заявника згідно чинного законодавства України.

По закінченню прийому Іван ЯРЕМЕНКО рекомендував Подільківському сільському голові вирішення даного питання взяти на особистий контроль.

ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН КЕРІВНИЦТВОМ РАЙОНУ ДАЄ МОЖЛИВІСТЬ ОПЕРАТИВНО ВИРІШИТИ НАГАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЛИПОВОДОЛИНЦІВ

З метою забезпечення постійного зв’язку між державою і громадянами та поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення голова райдержадміністрації Іван ЯРЕМЕНКО  постійно проводить особисті прийоми, на які мешканці району приходять за вирішенням своїх проблем

Жителі Липоводолинщини звертаються до очільника району не тільки у визначений день, чи в робочому кабінеті, а й під час виїздних зустрічей.

ПРО СТАН РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН У ВИКОНКОМІ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

По даному питанню на апаратній нараді райдержадміністрації доповів секретар Липоводолинської селищної ради Ростислав САВЧЕНКО

Протягом 8 місяців 2018 року до селищної ради надійшло 112 звернень громадян, з них на особистому прийомі у керівництва побувало 35 осіб. На всі письмові звернення відповідними працівниками без порушення визначених термінів надаються письмові відповіді. Із 112 звернень, що надійшли до селищної ради, 101  вирішено позитивно, а стосовно решти (11) надані ґрунтовні роз’яснення.