Районна газета

ПІДВЕДЕНО ПІДСУМКИ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА 2017 РІК

По даному питанню прозвітував начальник відділу документообігу, контролю та по роботі зі зверненнями громадян Лілія Курочка на засіданні колегії райдержадміністрації

Робота Липоводолинської районної державної адміністрації спрямована на забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, створення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення, ведення систематичного аналізу та узагальнення звернень для виявлення причин, що породжують їх, та підвищення рівня правової освіти населення району.

ПІДСУМКИ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН

Байрацький сільський голова Сергій Яцура на апаратній нараді райдержадміністрації прозвітував про роботу зі зверненнями громадян за 2017 рік у виконкомі Байрацької  сільської ради

Робота по розгляду звернень громадян України у виконкомі сільської ради проводиться згідно вимог Конституції України і Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН ІВАНА ЯРЕМЕНКА

До голови Липоводолинської районної державної адміністрації Івана Яременка звернувся житель с. Колядинець щодо можливості придбання житлового будинку багатодітній родині заявника

За результатами особистого прийому голова дав доручення заступнику голови райдержадміністрації Володимиру Грицаю щодо вивчення ситуації та сприяння вирішенню проблеми заявника.

СПІЛЬНА РОБОТА – ПОЗИТИВНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

Проведено навчання для секретарів сільських рад району з участю керівника апарату райдержадміністрації Миколи Решітька

Головуючий зазначив, що сільські ради тісно співпрацюючи з відділами райдержадміністрації мають позитивний результат.

В ході навчання одним з основних питань розглянуто стан виконання органами реєстрації вимог законодавства щодо ведення Державного реєстру виборців, по якому інформувала начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації Людмила Чайка.

ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗАСЛУХАЛИ У ХОДІ ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Звернення громадян – це надзвичайно важливий канал зв’язку органів влади з населенням, а робота зі зверненнями – безпосередній обов’язок посадових і службових осіб, фактор забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності регіону

Більше 30 звернень громадян розглянуто у відділі освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації за підсумками 9 місяців 2017 року.

Про це під час засідання колегії Липоводолинської районної державної адміністрації інформувала начальник відділу освіти, молоді та спорту Любов Дмитрушко.