Районна газета

ПІДСУМКИ РОБОТИ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН ЯСНОПІЛЬЩИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЗА 2018 РІК

Доповіла по даному питанню під час апаратної наради райдержадміністрації голова Яснопільщанської сільської ради Надія ГОРДІЄНКО

В своїй роботі  по розгляду звернень громадян члени виконкому співпрацюють з депутатським активом села, зустрічаються на сходках з населенням та в трудових колективах, вивчаючи проблеми жителів сіл.

За 2018 рік розглянуто 89 звернень громадян.

РОБОТА ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗНАХОДИТЬСЯ НА ПОСТІЙНОМУ КОНТРОЛІ

Про стан роботи зі зверненнями громадян у  Беївській сільській раді розглянули на нараді при голові райдержадміністрації

Робота із зверненнями громадян у Беївській сільській раді здійснюється відповідно до чинного законодавства України і створює умови для реалізації жителями сільської ради наданого  їм Конституцією права на звернення.

З початку року затверджені та розміщені на інформаційному стенді графіки прийомів громадян з особистих питань як сільським головою, апаратом сільської ради так і керівниками органів влади вищого рівня та депутатами районної ради. Розроблений графік прийому громадян у віддалених селах.

ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН В РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

В Липоводолинській районній державній адміністрації відбулося засідання районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян під керівництвом заступника голови райдержадміністрації Володимира ГРИЦАЯ

На засіданні розглянуто звернення від жителів Липоводолинського району про надання матеріальної допомоги на лікування.

В ході обговорення членами комісії вирішено надати 21 жителю району матеріальну допомогу на загальну суму 135 тис.грн.

ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН – ЦЕ НАДЗВИЧАЙНО ВАЖЛИВИЙ КАНАЛ ЗВ’ЯЗКУ ОРГАНІВ ВЛАДИ З НАСЕЛЕННЯМ

На цьому наголасила начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Любов ДМИТРУШКО на апаратній нараді

Вона зазначила, що відділом освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації проводиться системна робота зі створення умов, що забезпечують реалізацію конституційних прав громадян на письмове  звернення  та особистий  прийом,  обов'язкове одержання обгрунтованої відповіді, неухильне виконання норм Закону України «Про звернення громадян» тощо. Ця робота включає видачу розпорядчої документації, реєстрацію, облік та розгляд звернень, контроль за дотриманням нормативно-правових актів.

ПРИЙОМ ГРОМАДЯН ПРОВІВ ГОЛОВА РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Голова Липоводолинської районної державної адміністрації Іван ЯРЕМЕНКО провів особистий прийом за місцем проживання громадян в с. Капустинці

На особистому прийомі жителів села найбільше хвилювали питання ремонту ділянки дороги Капустинці-Василівка та забезпечення належного автобусного сполучення з обласним та районним центрами.

Питання, підняті заявниками, взяті на контроль для подальшого опрацювання та підготовки вичерпної відповіді.