Районна газета

Центр надання адміністративних послуг

Оновлено 23.03.2018

Адреса: 42500, Сумська область, cмт. Липова Долина, вул. Полтавська, 17,                          

Керівник центру:  Плутенко Володимир Сергійович

Адміністратори центру: Сліпченко Ірина Іванівна

Державний реєстратор: Сайко Тетяна Віталіївна

Контактний телефон/факс: (05452) 5-10-59 

Електронна адреса:   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Розпорядок роботи:                                 

                                     Понеділок 08.00 — 16.00

                                     Вівторок 08.00 — 16.00

                                     Середа 08.00 — 16.00

                                     Четвер 08.00 — 20.00

                                     П’ятниця 08.00 — 16.00

                                    Вихідні дні: субота, неділя

                                    Центр працює без перерви на обід

 

Положення про відділ з питань організації  діяльності центру надання адміністративних послуг Липоводолинської районної державної адміністрації    

Регламент центру надання адміністративних послуг при  Липоводолинській районній державній адміністрації

Перелік адміністративних послуг

Інформаційні картки. Технологічні картки

Графік прийому субєктів звернень  центру надання адміністративних послуг у Липоводолинському районі

ОФОРМЛЕННЯ ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ У ФОРМІ ID-КАРТКИ

Щоденно до Липоводолинського районного сектору Управління державної міграційної служби України в Сумській області звертаються десятки громадян з метою отримання адміністративної послуги щодо оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки, у зв’язку з досягненням 14-ти річного віку, обміну паспорта у зв'язку з досягненням 25-ти чи 45-ти річного віку особою, яка має паспорт зразка 1994 року, зміною прізвища, непридатності паспорта до користування чи втрати паспорта

МІН’ЮСТ ЗАПРОВАДИВ ТЕХНІЧНИЙ МЕХАНІЗМ, ЯКИЙ УНЕМОЖЛИВИТЬ РЕЄСТРАЦІЮ ПОДВІЙНИХ ДОГОВОРІВ ОРЕНДИ ЗЕМЛІ — ОЛЕНА СУКМАНОВА

Міністерство юстиції запровадило механізм автоматичного обміну даними між реєстром майнових прав і Держгеокадастром, який унеможливить реєстрацію подвійних договорів оренди землі, оскільки реєстратор просто фізично не зможе цього зробити. Про це повідомила заступник Міністра юстиції з питань державної реєстрації Олена Сукманова

«Однією з головних причин виникнення конфліктів в аграрному секторі є існування подвійних договорів оренди землі. Ситуації, коли двоє орендарів заявляють про свої права на одну й ту ж ділянку і обидва показують документи на неї, на жаль, не рідкість», - зазначила Олена Сукманова.

ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ МІСЦЕВИХ ПОСЛУГ ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ ЩОДО ЗМІН ДО УРЯДОВОГО РІШЕННЯ ПРО ПЕРЕЛІК АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ ЧЕРЕЗ ЦНАП

11 жовтня, Кабінет Міністрів України підтримав ініціативу Мінекономрозвитку щодо розширення переліку адміністративних послуг, які громадяни України можуть отримати у Центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП)

Тепер ЦНАП зможуть: реєструвати акти цивільного стану;

 послуги соціальної сфери;

видавати посвідчення водія;

державна реєcтрація (перереєстрація, зняття з обліку) транспортних засобів.