Районна газета

Центр надання адміністративних послуг

Оновлено 23.03.2018

Адреса: 42500, Сумська область, cмт. Липова Долина, вул. Полтавська, 17,                          

Керівник центру:  Плутенко Володимир Сергійович

Адміністратори центру: Сліпченко Ірина Іванівна

Державний реєстратор: Сайко Тетяна Віталіївна

Контактний телефон/факс: (05452) 5-10-59 

Електронна адреса:   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Розпорядок роботи:                                 

                                     Понеділок 08.00 — 16.00

                                     Вівторок 08.00 — 16.00

                                     Середа 08.00 — 16.00

                                     Четвер 08.00 — 20.00

                                     П’ятниця 08.00 — 16.00

                                    Вихідні дні: субота, неділя

                                    Центр працює без перерви на обід

 

Положення про відділ з питань організації  діяльності центру надання адміністративних послуг Липоводолинської районної державної адміністрації    

Регламент центру надання адміністративних послуг при  Липоводолинській районній державній адміністрації

Перелік адміністративних послуг

Інформаційні картки. Технологічні картки

Графік прийому субєктів звернень  центру надання адміністративних послуг у Липоводолинському районі

ОНЛАЙН-СЕРВІС «ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА» ПІДКЛЮЧЕНО В УСІХ ОБЛАСТЯХ УКРАЇНИ

До сервісу «Електронна черга» підключено останню область – Луганську. Відтак, записатися до електронної черги на оформлення біометричних документів тепер можливо у всіх областях України

Відтепер для отримання послуг з оформлення паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон, з метою мінімізації часу перебування відвідувачів у територіальних підрозділах ДМС, достатньо попередньо зареєструватись в електронній черзі, обравши зручні для себе час та дату відвідування підрозділу. Сервіс доступний на офіційному веб-сайті ДМС за посиланням: https://dmsu.gov.ua/services/online.html.

УРЯД ВНІС ЗМІНИ У ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ У ФОРМІ ID-КАРТКИ

Запровадження паспорта у формі картки в Україні розпочалося у січні 2016 року, і до цього часу нові паспорти видаються лише у разі обміну паспорта, замість втраченого або викраденого, а також особам, які досягли 14-річного віку та оформлюють паспорт вперше

Головною метою запровадження нового документа є безпека суспільства, захист від підроблення та крадіжки особистості (Identity theft).

Перший паспорт громадянина України видається безкоштовно, за заміну та відновлення документа необхідно сплатити адміністративний збір, розмір якого складає 279 грн.

ПАПЕРОВІ ПОСВІДКИ ДЛЯ ІНОЗЕМЦІВ ЗМІНЯТЬ НОВІ, СУЧАСНІ, БІОМЕТРИЧНІ АНАЛОГИ

З 10 вересня в Україні запроваджено нову процедуру документування іноземців та осіб без громадянства

Нововведення у міграційному законодавстві передбачають поступовий перехід процесу на посвідки нового зразка. Документ оформлюється у формі пластикової картки з безконтактним електронним носієм. Наразі заяви на оформлення приймаються стосовно видачі посвідок на тимчасове проживання. В подальшому, документи нового зразка отримуватимуть і іноземців, які документуватимуться посвідками на постійне проживання в Україні.

ОФОРМЛЕННЯ ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ У ФОРМІ ID-КАРТКИ

Щоденно до Липоводолинського районного сектору Управління державної міграційної служби України в Сумській області звертаються десятки громадян з метою отримання адміністративної послуги щодо оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки, у зв’язку з досягненням 14-ти річного віку, обміну паспорта у зв'язку з досягненням 25-ти чи 45-ти річного віку особою, яка має паспорт зразка 1994 року, зміною прізвища, непридатності паспорта до користування чи втрати паспорта