Районна газета

З 4 КВІТНЯ 2016 РОКУ МІСЦЕ ПРОЖИВАННЯ ГРОМАДЯН РЕЄСТРУВАТИМЕ МІСЦЕВА ВЛАДА

Відповідно до Закону України від 10.12.2015 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» органам місцевого самоврядування надаються повноваження щодо реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання, ведення відповідного реєстру територіальної громади

Реєстр територіальної громади, який вестиме місцева влада, - це база даних, призначена для зберігання, обробки, використання відповідної інформації, що створюється, ведеться та адмініструється органом реєстрації для обліку осіб, які проживають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

Відзначається, що це повинно позбавити жителів необхідності збирати відповідні довідки про склад сім'ї та проживання, необхідних при наданні соціальних та інших послуг.

На сільські виконкоми також покладається відповідальність до документування для видачі ID-карток або паспортів нового зразка. Роз’яснення основних моментів щодо змін у роботі надав начальник відділу з питань організації діяльності центру надання адміністративних послуг Володимир Плутенко під час наради при тимчасово виконуючому обов’язки голови  райдержадміністрації Віталія Давиденка.

Так, до 4 квітня 2016 року організації, які забезпечували ведення картотек із питань реєстрації фізичних осіб, повинні передати їх відповідним виконавчим органам сільських рад.

- Питання дуже важливе, так як органи самоврядування повністю не розуміють, як вони здійснюватимуть ці функції. Перехідний етап буде важким. Не всі в змозі купити обладнання і відразу підключитися до реєстру. Необхідно визначити відповідальних осіб, придбати печатки тощо..., - наголосив Володимир Плутенко.

Вирішено у найближчі дні провести семінар – навчання з цього питання для представників органів місцевого самоврядування.