Районна газета

ДО УВАГИ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ!

Законом України від 17 липня 2015 року № 652-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій» внесено зміни до статті 133 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), якими переглянуто вимоги, яким має відповідати неприбуткове підприємство, установа, організація (далі – неприбуткова організація).

Відповідно до пункту 35 підрозділу 4 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу неприбуткові організації, з метою включення до реєстру неприбуткових установ та організацій, зобов’язані до 01 січня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність до вимог пункту 133.4 статті 133 Кодексу.

У випадку не приведення установчих документів у відповідність до вимог закону, неприбуткові організації, згідно з пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру» (далі – постанова № 440), будуть виключені контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій після 01 січня 2017 року.

Водночас повідомляємо, що 06 жовтня 2016 року Верховною Радою України прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та захисту прав власності», яким, зокрема, внесено зміни до статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» та передбачено, що адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, фізичну особу – підприємця та громадське формування, що не має статусу юридичної особи, у тому числі змін до установчих документів, пов’язаних із приведенням у відповідність до законодавства у строк, визначений таким законодавством.

Подати документи можна до відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Сумській області, що знаходиться за адресою – м. Суми, вул. Харківська, 41. Відділ працює щоденно, з 8:00 – 17:15, без перерви

та, звернувшись до Центрів надання адміністративних послуг, утворених відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та Центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги і їх бюро, які здійснюють прийом та видачу документів як фронт-офіси

 

Центри надання адміністративних послуг Сумської області

Назва

Адреса

Телефон                                        

Відповідальна особа

Розпорядок роботи                          

1.

Відділ "Центр надання адміністративних послуг" Сумської районної державної адміністрації

40009, Сумська область, м. Суми, вул. Іллінська, 97

(0542) 663-559

Проценко Ірина Миколаївна

Понеділок: 9:00 – 16:00

Вівторок: 13:00 – 20:00

Середа: 9:00 – 16:00

Четвер: 13:00 – 20:00

П’ятниця: 9:00 – 16:00

Субота: 9:00 – 14:00

Центр працює без перерви

2.

Відділ "Центр надання адміністративних послуг" Глухівської міської ради

41400, Сумська обл.,  м. Глухів,  вул. Шевченка, 6

 

 

 

 

(05444)2-23-49

Губенко Оксана Миколаївна

Понеділок: 8:00 – 16:15

Вівторок: 8:00 – 20:00

Середа: 8:00 – 17:15

Четвер: 8:00 – 20:00

П’ятниця: 8:00 – 16:15

Субота: 8:00 – 16:00

Центр працює без перерви

3

Управління «Центр надання адміністративних послуг у м.Суми» Сумської міської ради

40013, Сумська обл., м.Суми, вул. Горького,21

(0542) 700-064

 

Єременко Катерина Володимирівна

Понедiлок: 8:00 – 17:00;

Вiвторок  8:00 – 17:00

Середа: 8:00 – 17:00;

Четвер  8:00 -   17:00;

П'ятниця  8:00 – 16:00;

 

4.

Центр з надання адміністративних послуг Краснопільської районної державної адміністрації

42400, Сумська обл., смт Краснопілля, вул. Мезенівська, 2

(05459) 7-51-65

Омельченко Олеся Олександрівна

Понеділок              8.00 - 17.15

Вівторок                8.00 - 20.00

Середа                    8.00 - 17.15

Четвер                  8.00 - 17.15

П'ятниця                8.00 - 16.00

Центр працює без перерви

5.

Центр з надання адміністративних послуг при Роменській районній державній адміністрації

42000, Сумська область, м. Ромни, б-р Свободи, 1

(05448) 2-21-31

Габрелян Алла Миколаївна

Понеділок: 8.00 – 16.00                                  Вівторок:   8.00 – 18.00                                   Середа:    8.00 – 16.00                              Четвер:     8.00 -  16.00

П’ятниця:  8.00 – 15.00

Центр працює без перерви

6

Центр надання адміністративних послуг Липоводолинської районної державної адміністрації

42500, Сумська обл., смт.Липова Долина, вул. Полтавська, 17

(05452) 5-10-59

Плутенко Володимир Сергійович

Понеділок 08.00 — 16.00

Вівторок 08.00 — 16.00

Середа 08.00 — 16.00

Четвер 08.00 — 20.00

П’ятниця 08.00 — 16.00

Центр працює без перерви

7

Центр надання адміністративних послуг Білопільської районної державної адміністрації

41800, Сумська обл., м. Білопілля, вул. Старопутивльська, 35

(05434) 7-11-04

Колодка Вікторія Вікторівна

Понеділок: 8.00 – 16.00                                  Вівторок:   8.00 – 16.00                                   Середа:    8.00 – 16.00                              Четвер:     8.00 -  20.00

П’ятниця:  8.00 – 16.00

8

Центр надання адміністративних послуг Великописарівської районної державної адміністраці

42800, Сумська область, смт Велика Писарівка, вул. Борців Революції,1, І поверх,

(05457) 5-15-52

Павлюк Наталія Валеріївна

Понеділок – 8.00 - 17.15 (прийом суб’єктів звернення з 9.00 – 16.00)

Вівторок – 8.00 - 17.15 (прийом суб’єктів звернення з 9.00 – 16.00)

Середа - 8.00 - 17.15 (прийом суб’єктів звернення з 9.00 – 16.00)

Четвер 8.00 – 20.00

П’ятниця 8.00 - 16.00

Субота 8.00 - 15.00

Центр працює без перерви

9.

Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Лебединської міської ради

42200, Сумська область, м.Лебедин, вул Пушкіна,11

(05445) 2-19-26

Мішеніна Олена Петрівна

 

Понеділок: 8.00 – 17.15                                  Вівторок:   8.00 – 17.15

Середа:    8.00 – 17.15

Четвер:     8.00 -  17.15

П’ятниця:  8.00 – 16.00

10

Центр надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації

41400, Сумська обл., м.Глухів, вул. Шевченка, 4

(05444) 2-23-73

Береговець Володимир Миколайович

Понеділок -  08.00-17.15

Вівторок - 08.00-20.00

Середа - 08.00-17.15

Четвер - 08.00-20.00

П'ятниця - 08.00-17.15

Субота - 08.00-15.00

Центр працює без перерви

11.

Центр надання адміністративних послуг Конотопської міської ради

41600, Сумська обл., м. Конотоп, пр. Миру, 8

(05447) 6-80-19

Салогуб Галина Олександрівна

Понеділок: 08:00 – 17:15;

Вівторок: 08:00 – 19:00;

Середа: 08:00 – 17:15;

Четвер: 08:00 – 19:00;

П'ятниця: 08:00 – 16:00;

Субота: 08:00 – 15:00;

12

Центр надання адміністративних послуг Конотопської районної державної адміністрації

41600, Сумська область, м.Конотоп, вул. Соборна,23

(05447) 2-34-47

Мартиненко Віта Миколаївна

Понеділок: 08:00 – 15:00

Вівторок: 08:00 – 15:00

Середа: 08:00 – 15:00

Четвер:8.00 до 20.00,

п’ятниця:8.00 до 16.00

прийом суб’єктів звернення до 15.00

13.

Центр надання адміністративних послуг Кролевецької районної державної адміністрації

41300, Сумська обл., м. Кролевець, вул. Ярмаркова, 25

(05453) 9-15-09

(05453) 5-21-03

Деркач Олена Борисівна

Понеділок: 08:00 – 17:15;

Вівторок: 08:00 – 17:15;

Середа: 08:00 – 17:15;

Четвер: 08:00 – 17:15;

П'ятниця: 08:00 – 16:00;                      

14.

Центр надання адміністративних послуг Лебединської районної державної адміністрації

42200, Сумська область, м. Лебедин, вул. Сумська, 12

(05442) 2-26-28

Ляшко Олена Валентинівна

Понеділок: 8.00 – 17.15                                  Вівторок:   8.00 – 17.15

Середа:    8.00 – 17.15

Четвер:     8.00 -  17.15

П’ятниця:  8.00 – 16.00

15.

Центр надання адміністративних послуг міста Ромни

42000, Сумська обл., м. Ромни, бульвар Шевченка, 2

(05448) 2-14-85

Овчаренко Владислав Олексійович

Понеділок   з 8-00 до 17.00

Вівторок з 8-00 до 20-00

Середа   з 8-00 до 17-00

Четвер з 8-00 до 20-00

П’ятниця з 8-00 до 16-00

Субота з 8-00 до 15-00

16

Центр надання адміністративних послуг міста Шостка

41100, Сумська обл., м.Шостка, вул.Садовий бульвар,13

(05449) 2-38-87

Пустовіт Віктор Євгенович

Вівторок: 09.00 – 12.00, 

13.30 - 16.00

Середа:

09.00 – 12.00,  13.30 - 16.00

П’ятниця: 09.00 – 12.00,

13.30 - 15.00

Субота: 8-30 – 13-30

17

Центр надання адміністративних послуг Недригайлівської районної державної адміністрації

42000, Сумська обл., смт Недригайлів, вул. Леніна, 4

(05455) 5-26-48

Коломієць Світлана Миколаївна

Понеділок: 08:00 – 17:15;

Вівторок: 08:00 – 17:15;

Середа: 08:00 – 17:15;

Четвер: 08:00 – 20:00;

П'ятниця: 08:00 – 16:00;

18

Центр надання адміністративних послуг Охтирської міської ради

42700, Сумська обл., м. Охтирка, вул. Чкалова, 27 "А"

(05446) 4-15-15

Кародецька Ольга Григорівна

Понеділок: 08:00 – 17:15; Вівторок: 08:00 – 20:00; Середа: 08:00 – 17:15;

Четвер: 08:00 – 17:15; П'ятниця: 08:00 – 16:00

19

Центр надання адміністративних послуг Охтирської районної державної адміністрації

42700, Сумська обл., м.Охтирка, вул. Київська,1

(05446) 2-22-69

Білоусова Оксана Миколаївна

Понеділок: 08:00 – 17:15;

Вівторок: 08:00 – 20:00;

Середа: 08:00 – 17:15;

Четвер: 08:00 – 20:00;

П'ятниця: 08:00 – 16:00;

Субота: 08:00 – 15:00;

20

Центр надання адміністративних послуг Путивльської районної державної адміністрації

41500, Сумська обл., м. Путивль, вул. Першотравнева, 84

(05442) 5-27-39

Цуканова Ганна Михайлівна

Понеділок: 08:00 – 17:15;

 Вівторок: 08:00 – 17:15;

Середа: 08:00 – 17:00;

Четвер: 08:00 – 20:00;

П'ятниця: 08:00 – 16:00;

21

Центр надання адміністративних послуг Середино-Будської районної державної адміністрації

41000, Сумська область, м Середина-Буда, вул. Центральна, 25

 

(05451) 7-27-04

Мармизов Ігор Вікторович

Понеділок – з 8:00 до 17:15              Вівторок – з 8:00 до 20.00

Середа – з 8:00 до 17:15

Четвер - з 8:00 до 17:15

П`ятниця - з 8:00 до 16:00

22

Центр надання адміністративних послуг Тростянецької районної державної адміністрації

42600, Сумська область, м.Тростянець, вул. Миру, 6

(05458) 6-62-90

Андрух Світлана Вікторівна

Понеділок— з 8.00 до 17.15,

вівторок— з 8.00 до 17.15,

середа — з 8.00 до 20.00 год.,

четвер — з 8.00 до 17.15,

п'ятниця — з 8.00 до 16.00

23.

Центр надання адміністративних послуг у Буринському районі

41700, Сумська обл., м.Буринь, пл.Першотравнева, 20

(05454) 2-35-55

Кода Дмитрій Олексійович

Понеділок: 08:00 – 17:15; Вівторок: 08:00 – 20:00; Середа: 08:00 – 17:15;

Четвер: 08:00 – 20:00; П'ятниця: 08:00 – 16:00; Субота: 08:00 – 16:00;

24.

Центр надання адміністративних послуг Шосткинської районної державної адміністрації

41100, Сумська область, м. Шостка, вул. К. Маркса 54

(05449) 4-06-35

Нерода Андрій Володимирович

Понеділок - з 8.00 до 17.15,

вівторок - з 8.00 до 20.00

середа - з 8.00 до 17.15

четвер - з 8.00 до 20.00

п'ятниця - з 8.00 до 16.00

субота - з 8.00 до 15.00

25.

Центр надання адміністративних послуг Ямпільської районної державної адміністрації

 

 

 

41200, Сумська обл., смт Ямпіль бул. Ювілейний, 1

(05456) 2-24-90

Бородай Любов Миколаївна

Понеділок: 08:00 – 17:15; Вівторок: 08:00 – 20:00; Середа: 08:00 – 17:15;

Четвер: 08:00 – 17:15; П'ятниця: 08:00 – 16:15; Субота: 08:00 – 16:15;

Центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги Сумської області та їх бюро

1

Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги

40009, м. Суми, вул. Першотравнева, 29

(0542) 60-36-45

 

Шматко Сергій Миколайович

Понеділок: 8:00 - 17:00

Вівторок: 8:00 - 17:00

Середа: 8:00 – 17:00

Четвер: 8:00 – 17:00

П’ятниця: 8:00 – 17:00

Перерва на обід 12:00 – 13:00

2

Конотопський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги

41615, м. Конотоп, вул. Братів Лузанів, 43

 

(05447) 6-23-47

Козіна Оксана Генадіївна

Понеділок: 8:00 - 17:00

Вівторок: 8:00 - 17:00

Середа: 8:00 – 17:00

Четвер: 8:00 – 17:00

П’ятниця: 8:00 – 17:00

Перерва на обід 12:00 – 13:00

3

Охтирський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги

42700, м. Охтирка, вул. Перемоги, 13.

 

(05446) 4-22-23

Лапоног Марина Олександрівна

Гончарова Тетяна Миколаївна

Понеділок: 8:00 - 17:00

Вівторок: 8:00 - 17:00

Середа: 8:00 – 17:00

Четвер: 8:00 – 17:00

П’ятниця: 8:00 – 17:00

Перерва на обід 12:00 – 13:00

4

Сумський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги

40000, м. Суми, вул. Покровська 9/1.

 

(0542) 66-51-08

Шестерніна Наталія Петрівна

Рибалка Олексій Констянтинович

Кияненко Ганна Вікторівна

Будко Андрій Вікторович

Товчигречко Анжела Сергіївна

Понеділок: 8:00 - 17:00

Вівторок: 8:00 - 17:00

Середа: 8:00 – 17:00

Четвер: 8:00 – 17:00

П’ятниця: 8:00 – 17:00

Перерва на обід 12:00 – 13:00

5

Шосткинський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги

41100, м. Шостка, вул. Горького, 4.

 

(05449) 7-30-94

Корг Тетяна Яковлівна

Зацаринна Юлія Володимирівна

Понеділок: 8:00 - 17:00

Вівторок: 8:00 - 17:00

Середа: 8:00 – 17:00

Четвер: 8:00 – 17:00

П’ятниця: 8:00 – 17:00

Перерва на обід 12:00 – 13:00

 

                        Бюро правової допомоги Сумської області

1

Відділ «Роменське бюро правової допомоги»

42000, м. Ромни, бульвар Свободи, 1

(05448) 5-11-99

(05448) 5-10-66

Яковенко

Костянтин Олександрович

 

Єрньєй

Алла Анатоліївна

 

Понеділок: 8:00 - 17:00

Вівторок: 8:00 - 17:00

Середа: 8:00 – 17:00

Четвер: 8:00 – 17:00

П’ятниця: 8:00 – 17:00

Перерва на обід 12:00 – 13:00

2

Відділ «Липоводолинське бюро правової допомоги»

42500, смт. Липова Долина, вул. Полтавська, 17

(05452) 5-16-33

(05452) 5-15-37

Пилипенко

Наталія Василівна

 

Тернова

Валерія Валентинівна

 

Понеділок: 8:00 - 17:00

Вівторок: 8:00 - 17:00

Середа: 8:00 – 17:00

Четвер: 8:00 – 17:00

П’ятниця: 8:00 – 17:00

Перерва на обід 12:00 – 13:00

3

Відділ «Буринське бюро правової допомоги»

41700, м. Буринь, вул. першотравнева, 20

05454) 2-30-62,   (05454)  2-10-70

 

Семко

Віта Віталіївна

 

Бондаренко

Марія Анатоліївна

 

Понеділок: 8:00 - 17:00

Вівторок: 8:00 - 17:00

Середа: 8:00 – 17:00

Четвер: 8:00 – 17:00

П’ятниця: 8:00 – 17:00

Перерва на обід 12:00 – 13:00

4

Відділ «Недригайлівське бюро правової допомоги»

42100, смт. Недригайлів, вул. Сумська, 13

(05455) 5-25-28

(05455) 5-25-29

Валюх Ірина Іванівна

Васильківська Інна Анатоліївна

Понеділок: 8:00 - 17:00

Вівторок: 8:00 - 17:00

Середа: 8:00 – 17:00

Четвер: 8:00 – 17:00

П’ятниця: 8:00 – 17:00

 Працює без перерви

5

Відділ «Лебединське бюро правової допомоги»

42200, м. Лебедин, 1л. Соборна, 29

(05445) 2-14-12

(05445) 2-14-15

Іванов Сергій Олексійович

Логвіненко Євгенія Валентинівна

 

Понеділок: 8:00 - 17:00

Вівторок: 8:00 - 17:00

Середа: 8:00 – 17:00

Четвер: 8:00 – 17:00

П’ятниця: 8:00 – 17:00

Працює без перерви

6

Відділ «Великописарівське бюро правової допомоги»

42800, смт Велика Писарівка, вул. Я. Мудрого, 1

(05457) 5-15-20

(05457) 5-18-77

Мороз Євген Олександрович

Мусієнко Людмила Миколаївна

Понеділок: 8:00 - 17:00

Вівторок: 8:00 - 17:00

Середа: 8:00 – 17:00

Четвер: 8:00 – 17:00

П’ятниця: 8:00 – 17:00

Працює без перерви

7

Відділ «Тростянецьке бюро правової допомоги»

42600, м. Тростянець, вул. Л. Татаренка, 4

(05458) 6-60-52

(05458) 6-62-52

Тютюнник В’ячеслав Володимирович

Козловський Борис Васильович

Понеділок: 8:00 - 17:00

Вівторок: 8:00 - 17:00

Середа: 8:00 – 17:00

Четвер: 8:00 – 17:00

П’ятниця: 8:00 – 17:00

Працює без перерви

8

Відділ «Білопільське бюро правової допомоги»

41800, м. Білопілля, вул. Соборна, 53         

05443) 9-10-87, (05443) 9-10-89

 

Полковніченко Ярослав Олександрович

Понеділок: 8:00 - 17:00

Вівторок: 8:00 - 17:00

Середа: 8:00 – 17:00

Четвер: 8:00 – 17:00

П’ятниця: 8:00 – 17:00

Перерва на обід 12:00 – 13:00

9

Відділ «Краснопільське бюро правової допомоги»

42400, смт Краснопілля, вул. Перемоги, 2

(05459) 7-11-24

(05459) 7-11-74

Куцеренко Сергій Юрійович

Пилипець Володимир Тимофійович

Понеділок: 8:00 - 17:00

Вівторок: 8:00 - 17:00

Середа: 8:00 – 17:00

Четвер: 8:00 – 17:00

П’ятниця: 8:00 – 17:00

Перерва на обід 12:00 – 13:00

10

Відділ «Путивльське бюро правової допомоги»

41500, м. Путивль, вул. Першотравнева, 84

(05442) 5-48-44

(05442) 5-49-44

Шакірин Георгій Павлович

Удод Наталія Анатоліївна

Понеділок: 8:00 - 17:00

Вівторок: 8:00 - 17:00

Середа: 8:00 – 17:00

Четвер: 8:00 – 17:00

П’ятниця: 8:00 – 17:00

Перерва на обід 12:00 – 13:00

11

Відділ «Глухівське бюро правової допомоги»

41400, м. Глухів, вул. Шевченко, 4

(05444) 7-07-20

Балицький Богдан Олександрович

Самофалова Оксана Михайлівна

Понеділок: 8:00 - 17:00

Вівторок: 8:00 - 17:00

Середа: 8:00 – 17:00

Четвер: 8:00 – 17:00

П’ятниця: 8:00 – 17:00

Працює без перерви

12

Відділ «Кролевецьке бюро правової допомоги»

41300, м. Кролевець, вул. Грушевського, 19

(05453) 9-52-47

Денисенко Наталія Володимирівна

Понеділок: 8:00 - 17:00

Вівторок: 8:00 - 17:00

Середа: 8:00 – 17:00

Четвер: 8:00 – 17:00

П’ятниця: 8:00 – 17:00

Працює без перерви

13

Відділ «Середино-Будське бюро правової допомоги»

41000, м. Середина Буда, вул. Троїцька, 2

(05451) 7-10-62

Харченко Тетяна Василівна

Ніколаєв Андрій Володимирович

Понеділок: 8:00 - 17:00

Вівторок: 8:00 - 17:00

Середа: 8:00 – 17:00

Четвер: 8:00 – 17:00

П’ятниця: 8:00 – 17:00

Перерва на обід 12:00 – 13:00

14

Відділ «Ямпільське бюро правової допомоги»

41200, смт. Ямпіль, бульвар Ювілейний, 1

(05456) 2-20-50

Лящевський Володимир Михайлович

Понеділок: 8:00 - 17:00

Вівторок: 8:00 - 17:00

Середа: 8:00 – 17:00

Четвер: 8:00 – 17:00

П’ятниця: 8:00 – 17:00

Працює без перерви

               

 

 

 

 

 

 

Перелік документів для державної реєстрації громадських об’єднань:

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ГРОМАДСЬКИХ ОБЄДНАНЬ:

  • Заява про державну реєстрацію створеної юридичної особи відповідної форми, передбаченої законодавством.
  • Установчий документ юридичної особи (статут), що повинен відповідати вимогам статті 11 Закону України «Про громадські об'єднання».
  • Протокол установчого з'їзду (конференції, зборів) громадського об'єднання, що повинен відповідати вимогам ст. 9 Закону України «Про громадські об'єднання».
  • Реєстр громадян, які брали участь в установчому з'їзді (конференції), що повинен відповідати ч. 11, ст. 9 Закону України «Про громадські об'єднання».
  • Відомості про керівні органи громадського об’єднання (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону а інші засоби зв’язку, відомості про особу (осіб), яка має право представляти громадське  об’єднання  для здійснення реєстраційних дій (ім’я, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку.
  • Документ, що підтверджує реєстрацію  іноземної особи у країні її місцезнаходження  (витяг із торгівельного, банківського, судового реєстру, тощо), у разі створення громадської спілки, засновником (засновниками) якої є іноземна юридична особа.
  • Якщо документи подаються представником громадського об'єднання, додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.
  • У разі участі представника засновника (учасника) юридичної особи у прийнятті рішення уповноваженим органом управління юридичної особи додатково подається примірник оригіналу нотаріально засвідчена копія документа, що засвідчує його повноваження).

Платність послуги- Безкоштовно.

 

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЗМІН ДО ВІДОМОСТЕЙ У ТОМУ ЧИСЛІ УСТАНОВЧИХ ДОКУМЕНТІВ

  • заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі;
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру, крім внесення змін до інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник - юридична особа, про місцезнаходження та про здійснення зв’язку з юридичною особою;
  • реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління юридичної особи, - у разі внесення змін до відомостей про громадські об'єднання, політичні партії;
  • документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення відповідно до статуту громадського формування про внесення змін до Єдиного державного реєстру, - у разі державної реєстрації змін до відомостей про громадське формування;
  • відомості про керівні органи громадського формування (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку) - у разі внесення змін до складу керівних органів;
  • документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи в країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського, судового реєстру тощо), - у разі змін, пов’язаних із входженням до складу засновників юридичної особи іноземної юридичної особи;
  • документ про сплату адміністративного збору - у випадках, передбачених  законодавством;установчий документ юридичної особи в новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в установчому документі;

            Для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства у громадському формуванні члена керівного органу (крім керівника) така особа подає копію заяви про зупинення (припинення) нею членства до відповідних статутних органів громадського формування з відміткою про її прийняття.

Платність послуги – 140 грн.

УВАГА!

Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, фізичну особу – підприємця та громадське формування, що не має статусу юридичної особи, у тому числі змін до установчих документів, пов’язаних із приведенням у відповідність до законодавства у строк, визначений таким законодавством

Не справляється адміністративний збір за державну реєстрацію змін до відомостей про професійні спілки, їх організації або об'єднання.

 

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ СТВОРЕННЯ ВІДОКРЕМЛЕНОГО ПІДРОЗДІЛУ ГРОМАДСЬКОГО ОБЄДНАННЯ

  • Заява про державну реєстрацію створення відокремленого підрозділу громадського об'єднання відповідної форми, передбаченої законодавством.
  • Примірник оригіналу (нотаріально засвідчено копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про створення відокремленого підрозділу.
  • Якщо документи подаються представником громадського об'єднання, додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.
  • У разі участі представника засновника (учасника) юридичної особи у прийнятті рішення уповноваженим органом управління юридичної особи додатково подається примірник оригіналу
  • ( нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження).

Платність послуги- Безкоштовно.

 

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ПРИПИНЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ФОРМУВАННЯ

  • Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення учасників юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, про припинення юридичної особи, що повинно  відповідати ст.25 Закону України «Про громадські об’єднання».
  • Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, яким затверджено персональний склад комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) або ліквідатора, реєстраційні номери облікових карток платників податків (або відомості про серію та номер паспорта – для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), строк заявлення кредиторами своїх вимог,- у разі відсутності зазначених відомостей у рішенні учасників юридичної особи.
  • Для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації на підставі рішення про припинення юридичної особи, після процедури припинення, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторів (не менше двох і більше шести) місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.

          Заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті ліквідації.

          Довідка архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому     зберіганню.

  • Якщо документи подаються представником громадського об'єднання, додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.
  • У разі участі представника засновника (учасника) юридичної особи у прийнятті рішення уповноваженим органом управління юридичної особи додатково подається примірник оригіналу,  (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження).

Платність послуги- Безкоштовно

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ГРОМАДСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ,  ЩО НЕ МАЄ СТАТУСУ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ

  • заява про державну реєстрацію громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи (Зразок);
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення про утворення громадського об’єднання;
  • відомості про засновників громадського об’єднання (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, адреса місця проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) – для фізичної особи; її найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код – для юридичної особи);
  • відомості про особу (осіб), уповноважену представляти громадське об’єднання (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), контактний номер телефону та інші засоби зв’язку).

Платність послуги- Безкоштовно.

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЗМІН ДО ВІДОМОСТЕЙ ПРО ГРОМАДСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ, ЩО НЕ МАЄ СТАТУСУ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ, ЩО МІСТЯТЬСЯ В ЄДИНОМУ ДЕРЖАВНОМУ РЕЄСТРІЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ – ПІДПРИЄМЦІВ ТА ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ

заява про державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (Зразок);

примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління громадського об’єднання про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

Платність послуги - Безкоштовно.

ПЕРЕЛІКДОКУМЕНТІВ,НЕОБХІДНИХДЛЯДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ СТРУКТУРНОГО УТВОРЕННЯ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ЗІ СТАТУСОМ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ

  • заява про державну реєстрацію створення юридичної особи (Зразок);
  • документ, що підтверджує створення громадського формування у відповідності до статуту юридичної особи, на підставі якого діє громадське формування;
  • відомості про керівні органи громадського формування (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку), відомості про особу (осіб), яка має право представляти громадське формування для здійснення реєстраційних дій (ім’я, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку).

Платність послуги - Безкоштовно.

ПЕРЕЛІКДОКУМЕНТІВ,НЕОБХІДНИХДЛЯ ДЕРЖАВНОЇРЕЄСТРАЦІЇ СТРУКТУРНОГО УТВОРЕННЯ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ, ЩО НЕ МАЄ СТАТУСУ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ

  • заява про державну реєстрацію структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи (Зразок);
  • копія статуту політичної партії;
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення про створення структурного утворення політичної партії, невід’ємною частиною якого є реєстр учасників, що містить відомості про прізвище, ім’я, по батькові, дату народження, громадянство;
  • документ, що підтверджує створення структурного утворення політичної партії, відповідно до статуту політичної партії, на підставі якого воно діє.

 

       Реєструючий орган приймає рішення про реєстрацію обласних організацій політичної партії, передбачених статутом партії, протягом десяти робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.

Платність послуги – Безкоштовно.

 

ПЕРЕЛІКДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХДЛЯДЕРЖАВНОЇРЕЄСТРАЦІЇОБЛАСНОЇОРГАНІЗАЦІЇРОБОТОДАВЦІВ, ЇХОБЄДНАННЯ

  • заява про державну реєстрацію створення юридичної особи (Зразок);
  • документ, що підтверджує створення громадського формування, відповідність статуту юридичної особи, на підставі якого діє громадське формування;

 

Зразки документів для державної реєстрації громадських формувань розміщені на сайті Головного територіального управління юстиції у Сумській області за посиланням: http://sumyjust.gov.ua/zrazki-dokumentiv.html

 

 При Головному територіальному управлінні юстиції у Сумській області Функціонує гаряча лінія з питань державної реєстрації громадських формувань:

(0542) 66 19 40

Відповідальна особа - Острий Дмитро Олександрович

 

Методичні рекомендації з найбільш поширених питань державної реєстрації громадських формувань:

Відеоролик «Наочні матеріали для державної реєстрації громадських об’єднань через фронт-офіс»

Відеоролик «Порядок внесення інформації до Єдиного державного реєстру юридичних осіб-підприємців щодо державної реєстрації громадських об’єднань через фронт-офіси»

Посилання: http://sumyjust.gov.ua/

 

Буклет «Створюємо громадське об’єднання»                  Буклет «Реєструємо зміни до громадського об’єднання»