Районна газета

ШАНОВНІ СУБ'ЄКТИ ГОСПОДАРЮВАННЯ!

Відповідно до Закону України від 25 березня 2014 р. № 1155-VII «Про внесення змін до деяких законів України щодо включення відомостей про діючих юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців до Єдиного державного реєстру» усі діючі юридичні особи та фізичні особи-підприємці, створені та зареєстровані до 1 липня 2014 року, відомості про яких не включені до Єдиного державного реєстру, зобов’язані подати державному реєстратору згідно з вимогами статті 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» реєстраційну картку для включення відомостей про них до Єдиного державного реєстру.

З 1 СІЧНЯ 2015 РОКУ ЗАПРОВАДЖУЄТЬСЯ СИСТЕМА ЕЛЕКТРОННОГО АДМІНІСТРУВАННЯ ПДВ

Про цю важливу революційну зміну в податковому законодавстві, яка дозволить скоротити обсяг тіньової економіки в країні та витрати держави на адміністрування ПДВ, розповіла Наталія Шаповал, завідувач інформаційно-комунікаційного сектору ГУ Міндоходів у Сумській області під час засідання Громадської ради при ГУ Міндоходів у Сумській області

З 1 січня 2015 року запроваджується система електронного адміністрування ПДВ. Вже прилюднено порядок електронного адміністрування податку на додану вартість.

ВІДТЕПЕР МОКРА ПЕЧАТКА НА ДОВІДКАХ НЕ ОБОВ'ЯЗКОВА

З 1 листопада набув чинності Закон України  № 1206-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення порядку відкриття бізнесу»

Із 01.11.2014 скасовується обов’язкова наявність печатки у суб’єктів приватного права. Тобто суб’єкт господарювання може (а не зобов’язаний) мати печатки. При цьому для їх виготовлення одержання будь-яких документів дозвільного характеру не передбачається. Відтепер на довіреностях на представництво юрособи у судах, на квитанціях до прибуткових і видаткових касових ордерів печатки ставитимуться лише за їх наявності.

ОГОЛОШЕННЯ ДЛЯ СУБ’ЄКТІВ ГОСРПОДАРЮВАННЯ

18-19 жовтня 2014 року з 10 до 15 години в ТЦ “Універмаг “Київ”  відбудеться  ярмарка–продаж “Золота осінь Сумщини 2014”

Запрошуються суб”єкти господарювання, що виробляють продовольчі та непродовольчі товари, сувенірну продукцію, торговельні підприємства. Організаційний внесок з кожного учасника становить 80 гривень за два дні.

З питання щодо участі у зазначеному заході звертатись до координатора та відповідальної особи – Рибалко Марини Вікторівни, моб.тел. 0992586298, E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.